-
Shah Rukh Khan's Ra.One websites hacked - Entertainment - DNA
The official website of the latest Shahrukh Khan movie Ra.One was hacked into by unidentified persons on Thursday.
-
British intelligence officials reportedly vandalized an issue of Inspire, the English-language online magazine of al-Qaida, according to a Washington Post article.
-
Indians hack Karachi Press Club’s website – The Express Tribune
-
Norway's military computers targeted in serious attack • The Register
-
Massachusetts PCs infected by data-hungry worm • The Register
-
US military contractors hacked – possible link with RSA SecurID breach | Naked Security
-
Insider data theft costs Bank of America $10m • The Register
A Bank of America insider who stole customers' personally identifiable information and gave it to identity thieves has cost the bank $10 million in losses, according to media reports.
-
The Certificate Signing Trust Model Under Stress As An Industrial Security Model
Il ritaglio di giornale qui sotto ricorda uno degli eventi più non-trovo-un-aggettivo-appropriato del mio periodo di studente di Ingegneria a Pisa. Ricordo che una mattina iniziò a spargersi la voce "hanno murato la porta del dipartimento!". Andammo subito a vedere ed arrivammo un pò prima dei giornalisti che scattarono questa foto. La porta era murata, intonacata, pitturata di bianco e sovrastata da una scritta "INGEGNERIA DEVE ESSERE DIFFICILE". Le "E" di "INGEGNERIA" erano scritte al contrario perché era una sorta di "marchio di fabbrica" della facoltà di Ingegneria di Pisa. L'aula più grande, quella in cui pressoché tutti gli studenti seguivano i corsi dei primi anni, aveva infatti alcuni bellissimi "affreschi scherzosi" che furono fatti nel corso delle proteste studentesche di qualche anno prima ed in cui la parola "Ingegneria" era appuntoi scritta in quel modo. Si era anche già sparsa la voce di cosa era ...
Commenti